Va­sem­mis­to­lii­tol­la 41 eh­do­kas­suos­tu­mus­ta kun­ta­vaa­lei­hin Ou­lus­sa

Vasemmistoliiton Oulun kunnallisjärjestöllä on tällä hetkellä 41 ehdokassuostumusta ensi vuoden huhtikuussa järjestettäviin kuntavaaleihin. Vasemmistoliiton ehdokastavoitteena on täysi sadan ehdokkaan lista. Valtaosa ehdokkaista on tarkoitus vahvistaa marraskuussa pidettävässä kunnallisjärjestön syyskokouksessa.

– Ehdokasasettelu etenee Oulussa hyvin, mutta luonnollisesti mukaan tarvitaan edelleen niin uusia tulijoita kuten myös kokeneempia konkareita. Mutta jo nyt suostumuksensa antanut ehdokasjoukkue on erinomainen porukka hakemaan kuntavaalivoiton Vasemmistoliitolle, toteaa kunnallisjärjestön puheenjohtaja Rauno Hekkala.

Vasemmistoliiton Oulun kunnallisjärjestön vaaliohjelma on tarkoitus esitellä myöhemmin loppuvuodesta. Sitä pohjustettiin viime viikon lauantaina 10.9. Pehkolanlammella pidetyssä vasemmistoväen seminaarissa.

– Vaaliteemoja pohtiessamme esille nousi erityisesti sosiaali- ja terveyspalvelujen merkitys ihmisten arjessa. Mutta myös koulutus-, kulttuuri-, ja ympäristökysymykset ovat erittäin tärkeitä meille Vasemmistoliitossa, kuten myös kuntatyöntekijän asia. Puolustamme asialinjalla tavallisen ihmisen ja ympäristön etua Oulussa, kiteyttää Hekkala.

Istuvista kaupunginvaltuutetuista ehdokassuostumuksensa tässä vaiheessa on antanut kahdeksan. Uusia ehdokkaita Vasemmistoliitolle Oulussa on suostumuksensa joukossa antaneita kymmenen.

Vasemmistoliitolle Oulussa ehdokassuostumuksensa toistaiseksi antaneet ovat:

Alanko Karita, Alavuotunki Jaakko, Aro Sampsa, Eilola-Jokivirta Markku, Haaga Hilkka, Halkola Paula, Hautamäki Timo, Heinonen Paavo, Hekkala Rauno, Hietalahti Heidi, Huittinen Vesa, Kailo Kaarina, Karjalainen Seppo,  Kalliorinne Risto, Kangas Hannu, Kanniainen Heikki, Kanniainen Jari-Pekka, Kettunen Veikko, Kohonen Olli, Koskela Liisa, Kuusisto Minna, Luoto Petri, Matilainen Riikka, Murtoniemi Mauno, Olaussen Oskar, Ollikainen Matti, Raudaskoski Mikko, Ryynänen Ville, Räisänen Alla, Röntynen Suvi, Sala Sannamari, Sala Iinamaija, Sarkkinen Hanna, Siirtola Sari, Siljander Mervi, Sipola Mauno, Tuhkanen Veikko, Törmänen Aarno, Ukkola Teuvo, Urpilainen Erkki, Viitanen Mikko.

Lisätiedot:
Vasemmistoliiton kunnallisjärjestön puheenjohtaja Rauno Hekkala 044 526 8509