Ris­to Kal­lio­rin­ne jat­kaa Poh­jois-Poh­jan­maan Va­sem­mis­ton joh­dos­sa

Oululainen kansanedustaja Risto Kalliorinne jatkaa Pohjois-Pohjanmaan Vasemmiston puheenjohtajana vuonna 2015. Myös varapuheenjohtajat valittiin jatkokaudelle. Ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi valittiin kansanedustaja Katja Hänninen Raahesta ja 2. varapuheenjohtajaksi Veli Paasimaa Muhokselta. Pohjois-Pohjanmaan Vasemmiston syyspiirikokous teki valinnat yksimielisesti lauantaina 13.12. Kuusamossa.

Pohjois-Pohjanmaan Vasemmiston piirihallituksen jäseniksi vuodelle 2015 valittiin Jouko Vasankari Raahesta, Jorma Hanhela Oulusta, Hilkka Haaga Oulusta, Virpi Honkanen Oulusta, Tauno Kivelä Iistä, Heikki Hytinmäki Haapavedeltä, Sari Kultanen Oulusta, Teuvo Ukkola Oulusta, Aija Autio Ylivieskasta, Arja Porkka Limingasta, Juha Haapala Oulusta ja Eero Kinare Kalajoelta.

Pohjois-Pohjanmaan Vasemmiston piirihallituksen varajäseniksi vuodelle 2015 valittiin Ville Taivalkoski Taivalkoskelta, Kari Honkala Sievistä, Hannu Kukkohovi Lumijoelta, Eero Raudaskoski Nivalasta, Ari Kankaanpää Muhokselta, Markku Eilola-Jokivirta Oulusta, Rauno Hekkala Oulusta ja Sannamari Sala Oulusta.

Lisätiedot:
Pohjois-Pohjanmaan Vasemmiston toiminnanjohtaja Jaakko Alavuotunki